Artikel uit Dagblad Zaanstreek van 13 januari 2026

Uit het krantenarchief.

Wethouder Harrie van der Laan liep maandag 12 januari door de Boschjesstraat en Jan Bestevaerstraat met enkele buurtbewoners.

De buurtbewoners uitten weer hun zorgen over de omvang van de opvang voor dak- en thuislozen in het pand aan de Boschjesstraat 4.

Wat zijn de toezeggingen van gemeente Zaanstad, woningcoöperatie Parteon en het Leger des Heils over het beheersplan bij mogelijke calamiteiten.

Uit het artikel:

‘En zo dwongen zij Van der Laan en Parteon-bestuurder Monique Kwaak er in elk geval toe te zeggen dat er goede afspraken gemaakt moeten worden. Kwaak: ‘Als er iets speelt, moeten we elkaar kunnen vinden.”

BOSBES LOGO

Ontdek meer van BosBesGroep

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder